Veel gestelde vragen



Onderstaand kun je antwoorden vinden op veel gestelde vragen aan De WerkConsulent met betrekking tot het lidmaatschap. Ook geven wij hierop adviezen op basis van veel voorkomende vragen en situaties van onze leden en beantwoorden wij veel voorkomende vragen. Staat jouw vraag of gewenste advies hier niet tussen? Neem dan contact op met De WerkConsulent. Dat kan per email of telefonisch.


Welke lidmaatschapsvorm kan ik het beste kiezen?
Werkgever lidmaatschap laten betalen
Ik ben al werkloos, kan ik lid worden?
Waarom zijn er aanvullende kosten als ik direct na aanmelding ondersteuning wens?
Wat is het verschil met dienstverlening van Werkplein (UWV)?
Ik ben niet werkloos, is De WerkConsulent ook iets voor mij?
Dienen mijn kinderen thuis te wonen in geval van lidmaatschap Familie?
Ik wil geen thuisbezoek, wat nu?
Kan ik ook advies krijgen zonder lidmaatschap?
Ik heb problemen met mijn uitkering of uitkerende instantie
Kan ik mijn lidmaatschap tussentijds opzeggen?
Hoe vaak kan ik mijn lidmaatschapsvorm wijzigen?
Ik woon in Belgiƫ of Duitsland, kan ik lid worden?
De bank heeft de incasso van mijn lidmaatschap niet uitgevoerd, wat nu?
Ik heb een klacht
Ik ben nog geen zes maanden lid maar wordt onverwacht werkloos. Wat nu?
Mijn gegevens zijn veranderd (verhuisd, etc.). Hoe geef ik dat door?